loading...

لنت لاین

لنت های ترمز از موادی ساخته شده اند که اصطکاک لازم برای توقف خودرو را فراهم می کنند. این قطعه کاربردی دارای انواع مختلفی از جمله لنت ترمز سرامیکی، ارگانیک و نیمه فلزی می باشد و همه افراد می توانند با

سونیا مختاری بازدید : 53 یکشنبه 29 خرداد 1401 نظرات (0)

لنت های ترمز از موادی ساخته شده اند که اصطکاک لازم برای توقف خودرو را فراهم می کنند. این قطعه کاربردی دارای انواع مختلفی از جمله لنت ترمز سرامیکی، ارگانیک و نیمه فلزی می باشد و همه افراد می توانند با توجه به نیاز و نوع خودرو لنت ترمز چری تیگو 5 را خریداری کنند. برای خرید و تعویض لنت ترمز چری ابتدا باید با مشخصات لنت ترمز خودروی خود آشنا شوید و سپس از بین چندین برند یک برند معتبر و با کیفیت را انتخاب کنید.

مشخصات لنت ترمز چری تیگو 5


لنت چری تیگو 5 یک قسمت جداشدنی از بدنه خودرو است که ظاهری فلزی دارد که باعث ایجاد اصطکاک می شود. لنت ترمز تیگو 5 نیز مانند سایر خودروها کد فنی و ظاهر خاص خود را دارد. لنت ترمز جلو چری تیگو 5 دارای دیسک و ابعاد 160*58 با ضخامت 17 میلی متر می باشد. همچنین لنت های ترمز عقب چری تیگو 5 مشابه لنت های دیسکی جلو هستند اما اندازه و ظاهر متفاوتی نسبت به لنت های جلو دارند. ابعاد لنت عقب تیگو 5 100 در 40 میلی متر و ضخامت 17 میلی متر است.

قیمت لنت ترمز چری تیگو 5


لنت ترمز باکیفیت می تواند گران باشد، اما به دلیل کارایی آنها می توان هزینه بالای آنها را نادیده گرفت. به عبارتی با پرداخت این هزینه کیفیتی مثال زدنی دریافت کرده و در دراز مدت از پرداخت هزینه های اضافی معاف خواهید شد. عوامل مختلفی مانند برند سازنده، مواد اولیه مصرفی و نوع لنت ها بر قیمت لنت تیگو 5 تاثیرگذار است.

برند لنت ترمز چری تیگو 5 


در بازار امروز قطعات و لوازم یدکی خودرو، برندهای زیادی در زمینه تولید لنت ترمز فعالیت می کنند. انتخاب بین این برندهای مختلف کار دشواری است و نمی توان با ظاهر آنها تصمیم گرفت. برای انتخاب برند معتبر می توانید از افراد متخصص در این زمینه کمک بگیرید و از تجربیات آنها بهره مند شوید.

لنت ترمز فلزی یا نیمه فلزی نوعی لنت ترمز است که در آن از 30 تا 70 درصد فلزات مختلف استفاده شده است. یکی از ویژگی های مثبت لنت ترمز فلزی نیروی ترمز بالا و هدایت حرارتی عالی است. این قطعه با مقاومت حرارتی بالا به خنک شدن سریع سیستم ترمز کمک می کند. علاوه بر مزایای بسیاری که لنت ترمز فلزی در هنگام ترمزگیری دارد، گرد و غبار زیادی تولید می کند و می تواند باعث آسیب طولانی مدت به دیسک چرخ شود. با علم به این موضوع به دلیل قیمت مناسب نسبت به سایر لنت ها، این نوع لنت ترمز از محبوبیت بیشتری در بین مصرف کنندگان برخوردار است.

تفاوت ظاهری لنت ترمز چری تیگو 5


عوامل مختلفی باعث ایجاد تفاوت در شکل و ظاهر لنت ترمز می شود. نوع مواد اولیه مصرفی، مدل خودرو، مدل سیستم ترمز از دلایل این تفاوت است. اما در نظر داشته باشید که تمامی برندهای لنت ترمز چری تیگو 5 مانند سایر لنت های خودروهای ساخت شرکت های مختلف دارای کد فنی ویژه و بین المللی هستند که از تفاوت در سایز و ضخامت لنت ترمز تیگو 5 جلوگیری می کند. البته در خرید لنت ترمز به مدل و سال ساخت خودرو توجه کنید تا در انتخاب لنت دچار سردرگمی نشوید.

زمان تعویض لنت ها چری تیگو 5


لنت ترمز قطعات بسیار مهمی در خودروها هستند که ایمنی سرنشینان را تضمین می کنند. توجه به سلامت و عملکرد صحیح لنت ترمز یکی از مهمترین وظایف رانندگان خودرو است. زمان مشخصی برای تعویض لنت ترمز وجود ندارد اما زمان تقریبی تعویض ترمز را می توان با توجه به علائم مختلف تخمین زد. علائم تخلیه لنت ترمز شامل موارد زیر است:

صدا و سایش غیرعادی تولید می کند
بوی نامطبوع ایجاد می کند و می سوزد
احساس لرزش در پدال ترمز یا فرمان خودرو
مشکل در رانندگی و توقف خودرو
چراغ سنسور لنت ترمز روشن می شود


خرید لنت ترمز چری تیگو 5


مراقبت و نگهداری از قطعات مختلف خودرو بسیار حائز اهمیت است چرا که سلامت این قطعات تاثیر زیادی در عملکرد و ایمنی خودرو دارد. اولین قدم برای خرید لنت چری تیگو 5 آشنایی با مشخصات و انواع لنت ترمز می باشد. سپس باید یک برند معتبر را برای خرید انتخاب کنید. در صورت سردرگمی می توانید از کارشناسان فروشگاه لنت لاین مشاوره بگیرید.

فروشگاه اینترنتی لنت لاین یکی از معتبرترین مراکز فروش لنت ترمز است که در جهت جلب اعتماد مشتریان فعالیت می کند. قیمت لنت ترمز در این فروشگاه مناسب است و می توانید با خیال راحت لنت ترمز را از این فروشگاه خریداری کنید. با مراجعه به این فروشگاه می توانید بهترین لنت ترمز چری تیگو 5 را خریداری کنید.

سوالات متداول در مورد لنت ترمز چری تیگو 5


دلیل تفاوت قیمت لنت چری تیگو 5 چیست؟

قیمت لنت چری تیگو 5 بسته به کیفیت و ارزش برند سازنده لنت ترمز متفاوت است. از دیگر عوامل تاثیرگذار می توان به سال ساخت خودرو و مدل آن اشاره کرد.

چه لنت ترمز برای چری تیگو 5 من مناسب است؟

برای یافتن لنت ترمز مناسب ابتدا باید مدل خودروی خود را اعلام کنید. سپس این می تواند با بودجه شما تعیین شود. اما در این صفحه لنت ترمز مناسب خودروهای چری تیگو 5 موجود در ایران را ارائه کرده ایم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 56
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 20
  • بازدید ماه : 12
  • بازدید سال : 1,713
  • بازدید کلی : 5,854