loading...

لنت لاین

به گزارش آفتابیر :  بهترین لنت ترمز تیبا را از بین معتبرترین برندهایی که به شما معرفی کردیم با قیمت به روز و از فروشگاه هایی که اصالت محصولاتشان را تضمین می کنند خریداری کنید. اگر

سونیا مختاری بازدید : 45 پنجشنبه 20 مرداد 1401 نظرات (0)

به گزارش آفتابیر

بهترین لنت ترمز تیبا را از بین معتبرترین برندهایی که به شما معرفی کردیم با قیمت به روز و از فروشگاه هایی که اصالت محصولاتشان را تضمین می کنند خریداری کنید.

اگر به دنبال لنت ترمزی با کیفیت، با عملکردی بالا و قابلیت های فوق حرفه ای هستید و قصد خرید از یک فروشگاه مطمئن با قیمتی بسیار مناسب و باورنکردی را برای خودروی تیبا دارید ؛ قصد داریم نوع جدیدی از لنت ترمز تیبا همراه با قیمت بسیار عالی و مقرون به صرفه را معرفی کنیم. با توجه به اینکه لنت ترمزها انواعی مختلفی مانند سرامیکی، فلزی و نیمه فلزی دارند که لنت سرامیکی با توجه به قیمت بالاتری که نسبت به سایر لنت ها دارد از کیفیت بسیار بالایی هم برخودار است . لنت های فلزی از محبوب ترین و معروف ترین لنت های موجود در بازار می باشد و قیمت بسیار مناسب دارند ، همچنین لنت های نیمه فلزی که از آلیاژهای ترکیبی از فلز تولید می شوند همیشه با لنت های سرامیکی در رقابت هستند.

لنت ترمز تیبا

انواع برند لنت ترمز تیبا

یکی از مهم ترین مولفه های موثر در جهت خرید لنت ترمز تیبا ، انتخاب فروشگاه و برند مناسب می باشد. از موفق ترین برندهای مطرح بازار که در سال های اخیر بسیار مورد استقبال مشتریان قرار گرفته برند گلد است. نکته ی مهمی که در انتخاب این نوع لنت مطرح می شود، تشخیص برند گلد اصلی از تقلبی است. در نظر داشته باشید که  حتما باید واژه گلد بر روی جعبه درج شده باشد و دارای برجستگی کمی هم باشد که نشان از اصل بودن لنت ترمز انتخابی شما خواهد بود. اگر تشخیص نوع اصلی از تقلبی برای مشتریان عزیز دشوار می باشد کافی است از فروشگاهی که دارای ضمانت کالا است خرید نمائید. یکی دیگر از برندهای پرطرفدار که کاملا بر اساس استاندارهای جهانی تولید می شود لنت ترمز برنتا است. برنتا نوعی برند آمریکایی و ژاپنی است که دقیقا سازگار با سیستم ترمز خودرو تیبا و بر اساس استاندارهای ثابت جهانی خودروها ساخته می شود. با توجه به اینکه لنت ترمز عقب و جلو تمامی خودروها با هم متفاوت هستند ، اگر قصد خرید هر دو لنت عقب و جلو خودرو تیبا را دارید با خیال راحت می توانید از این برند خریداری کنید. زیرا برند برنتا تولید کننده بهترین لنت های عقب و جلو خودرو تیبا از بهترین مواد سرامیکی و متریال روز دنیا می باشد. همچنین این نوع لنت 100 درصد ایمنی رانندگی شما حدودا از 80 هزار کیلومتر تا 100 هزار کیلومتر تضمین خواهد کرد.

لنت ترمز تیبا


 
اگر شما در دسته افرادی قرار دارید که ایمنی خودرو برایتان بسیار  پر اهمیت است و از بین دو لنت قبلی هنوز نتوانسته اید لنت ترمز مورد نیازتان را انتخاب کنید ؛ نوع جدیدی از لنت ترمز برند الیگ که با مشارکت تولیدکنندگان ژاپن و آمریکا طراحی و تولید می شوند از نظر کیفیت و مقاومت حتما مورد توجه تان قرار می گیرد. مهم ترین تفاوتی که لنت الیگ با لنت برنتا از نظر مشترک بودن تولید کننده دارد این است که دارای استاندارد ISO 9001  می باشد.
در سطح جهانی یکی از ابرقدرت های تولید لنت ترمز کشور کره می باشد. در میان لنت ترمزهای بسیار پرطرفدار ، کشور کره لنت های بسیار مرغوب با مواد و نوع ساخت ایده آل عرضه بازار کرده است که در صدر همه ی آن ها لنت ترمز Hi-Q قرار دارد. از ویژگی های شاخص این نوع لنت می توان به محافظت صد در صد دیسک از همه ی آسیب های احتمالی اشاره نمود.  
همانطور که می دانید هرجا اسمی از تولید باشد کشور چین منحصر به فرد ترین ها و پرکاربردترین ها را تولید و طراحی می کند. لنت ترمز MHCO ساخت کشور چین از جنس سرامیک و مواد بسیار با کیفیت روز دنیا تولید می شود و بسیار مناسب برای خودروهای سنگین و پر سرعت است.

نقش آزبست در لنت ترمز تیبا

امروزه یکی از مهم ترین المان های موثر در تولیدات و صنایع مختلف اهمیت به محیط زیست می باشد. نوعی از لنت های ترمز از موادی به نام آزبست استفاده می کنند که هم سلامتی افراد و هم محیط زیست را به خطر می اندازد ؛ بهتر است از این نوع لنت¬ها خریداری ننمائید. با توجه به بودجه مورد نظرتان جهت خرید لنت ترمز می توانید با بالاتر رفتن قیمت ها اجناس بهتر و مرغوب تری را خریداری کنید.

لنت ترمز تیبا


 
با ثبت سفارش در مرکز فروش بهترین برند لنت ترمز در تهران می توانید بهترین ، با کیفیت ترین و مرغوب ترین لنت های ترمز را در انواع و اقسام مدل های مختلف با برترین برندهای مطرح دنیا همراه با ضمانت کالا تهیه نمائید.
شما در خصوص خرید برند خاصی از لنت ترمز تجربه ای دارید؟ با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 56
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 37
  • بازدید ماه : 94
  • بازدید سال : 1,795
  • بازدید کلی : 5,936